Ambar / QUI SOM

ÀMBAR ASSOCIACIÓ CONTRA EL MALTRACTAMENT neix amb la finalitat de combatre el maltractament en totes les seves manifestacions.

Som una xarxa de prevenció, orientació i intervenció formada per un equip multidisciplinari constituït per professionals de la psicologia, del treball social, de l’educació social i del dret, especialitzats en l’àmbit del maltractament.Tot i que la forma de maltractament més coneguda és la violència física, existeixen altres tipus de violència com la violència psicològica, sexual, econòmica, la negligència, el terrorisme, etc.

La societat va evolucionant cap a perspectives menys permissives sobre la violència. Això es reflecteix en el desenvolupament de noves mesures legals que protegeixen les víctimes i les seves conseqüències, i el desenvolupament de protocols d’actuació i recursos de protecció al que la pateix.Aquesta evolució comporta que es qüestionin situacions que abans s’anomenaven per exemple: “coses de nens” o “problemes de parella”, i que actualment s’anomenen “bullying” o “violència domèstica”.

El projecte d’Àmbar Associació s’inscriu com una resposta dins d’aquesta sensibilitat que pretén combatre el Maltractament en totes les seves formes i manifestacions.

Àmbar Associació pretén donar una resposta professional i multidisciplinar  a aquest fenomen social. Investigar, divulgar, prevenir, formar i assistir terapèuticament les víctimes del Maltractament són algunes de les actuacions que desenvolupa ÀMBAR ASSOCIACIÓ CONTRA EL MALTRACTAMENT

AMBAR NEWS
Inscriu-te per rebre totes les novetats d'Àmbar